prudutti

Cumpagnia di Cunsigliu di Trasportu Refrigeratu

Adesivo in poliuretano per incollaggio di tavule di trasportu refrigerate

Codice: serie SY8429

Rapidu solidu principale 100: 25/100: 20

Processu d'incollatura: raschiatura manuale / rotulazione à macchina

Imballaghju: 25 KG / canna 1500 KG / tamburu di plastica


Dettaglio di u Produttu

Tags produttu

A struttura di scompartimentu di i veiculi di trasportu termostaticu deve esse ligata cù sigillante in poliuretanu durante tuttu u prucessu di assemblea per assicurà una forza inerente più grande è una durabilità aumentata. I materiali isolanti sandwich per pannelli isolanti refrigerati utilizanu attualmente principalmente poliuretanu, pannelli in polistirene è pannelli estrusi in u mercatu. U novu sigillante in poliuretanu resistente à l'aria è resistente à l'intemperie sviluppatu da Shark in risposta à i materiali sopra riparati pò assicurà un forte sigillamentu è incollatura di materiali di trasportu à temperatura custante. U camion frigorificu hè cumpostu da a parte chì cammina di u chassis speciale di l'automobile, u corpu di isolamentu termicu (generalmente cumpostu di materiale poliuretanicu, plastica rinfurzata cù fibra di vetru, piastra d'acciaiu di culore, acciaio inox, ecc.), Unità di refrigerazione, registratore di temperatura in cabina è altri cumpunenti. Per i veiculi cun esigenze speciali, cume i camion di ganciu di carne ponu esse dotati di ganci di carne, canne di carica, rotaie di guida in lega di alluminiu, slot di ventilazione è altri cumpunenti opzionali.

Applicazione

Application

Applicazione

Transport board

Cunsigliu di trasportu

Dumandà per

incollatura di tavule di trasportu frigorifere

Materiale di superficie

piastra d'acciaiu di vetru, acciaio inox etc. 

Materiale core

materiale di core cum'è a tavula estrusa è u pannellu di poliuretanu

U magazzinu fretu hè un edifiziu chì usa a refrigerazione artificiale per fà chì un spaziu assai fissu righjunghji una temperatura specificata, chì hè ancu assai cunveniente per almacenà l'articuli. U pannellu d'isolamentu di u frigorifero hè ciò chì di solitu chjamemu frigorifero in poliuretanu, dunque u pannellu d'isolamentu di u fretu in poliuretanu hè basatu annantu à i requisiti di l'utilizatori o di prughjetti specifici. Generalmente producemu schiuma di poliuretane cum'è pannellu sandwich per materiali isolanti. I materiali d'isolamentu sò oramai i materiali d'isolamentu i più cumuni in grandi è medie stanze frigorifere.

U gruixu di u pannellu d'isolamentu di u fretu in poliuretane hè generalmente cumpostu da 50 MM, 75 MM, 100 MM, 120 MM, 150 MM, 200 MM, 250 MM, 300 MM è altre specificazioni, ma a lunghezza è a larghezza di u pannellu d'isolamentu di u frigorifero pò esse persunalizata secondu a realità bisogni di l'utilizatori. Generalmente, i materiali bianchi è neri in poliuretanu sò mischiati in un certu rapportu in situ, è dopu a schiuma hè estrusa in un stampu prefabbricatu cù attrezzature ad alta pressione per schiumà.

Caratteristiche di u Produttu

1

Custruzzione flessibile
mètudu

Pò esse azziunatu manualmente cù raschiatura, è a macchina pò esse rotulata. U tempu apertu hè longu è a flessibilità di a custruzzione hè alta.

2

Facile à
pittura

Hè adatta à u rivestimentu manuale di u racchetta, à u rivestimentu di a doccia à macchina, à u prucessu di pressatura à fretu, senza bluccamentu di a macchina, à l'operazione faciule da i travagliadori è à a cunvenzione di a custruzzione.

3

Tempu forte
resistenza

U materiale di incollaggio pò esse adupratu per un bellu pezzu, è a resistenza à u clima di u pruduttu risponde à u standard JG / T 396.

4

Alta incollatura
forza

A superficia di incollatura unitaria porta una forte forza di incollatura, è a forza di coesione di u stratu adesivu è a forza di incollatura trà u stratu adesivu è a superficie incollata sò alte. Pò assicurà chì u bordu ùn si crepi micca è sdegruppi dopu l'incollatura.

Specificazione di l'Operazione

STEP 01 A superficia di u substratu deve esse piatta è pulita.

Standard di pianezza: + 0,1 mm di superficie deve esse pulita, senza oliu, secca è senza acqua.

STEP 02 U rapportu di adesivu hè criticu.

I roli di sustegnu di l'agente principale (biancu biancu) è di l'agentu curante (marrone scuru) sò eseguiti in proporzioni currispondenti, cum'è 100: 25, 100: 20

STEP 03 Stir the cola uniformemente

Dopu avè mischjatu l'agente principale è l'agente di guarigione, agitate ancu rapidamente, è aduprate un agitatore per ripiglià ripetutamente u gelu 3-5 volte senza liquidu marrone setoso. A cola mista serà usata in 20 minuti in estate è 35 minuti in invernu

STEP 04 Standard di a quantità

(1) 200-350 grammi (materiali cun interlayer lisciu: cume pannelli inorganici, pannelli di schiuma, ecc.)

(2) 300-500 grammi per a consegna (materiali cun stratu poroso: cum'è lana di roccia, favi è altri materiali)

STEP 05 Tempu di pressurizazione sufficiente

A tavula incollata deve esse cumposta in 5-8 minuti è pressurizata in 40-60 minuti. U tempu di pressurizazione hè 4-6 ore in estate è 6-10 ore in inverno. Prima chì a pressione sia alleviata, l'adesivo deve esse praticamente guaritu

STEP 06 Forza di compressione sufficiente

Esigenza di pressione: 80-150kg / m², a pressione deve esse equilibrata.

STEP 07 Mettite da parte per un pezzu dopu a decompressione

A temperatura di curazione hè superiore à 20 ℃, è pò esse trattata leggermente dopu à 24 ore, è pò esse trattata prufundamente dopu à 72 ore.

STEP 08 L'attrezzatura per incollà deve esse lavata spessu

Dopu chì a cola sia usata ogni ghjornu, per piacè puliscila cù diclorometanu, acetone, diluente è altri solventi per evità l'ingorghi di i denti incollati è influenzanu a quantità di colla è l'uniformità di a colla.

Pruvate Contrastu

333
444

  • Precedente:
  • Next:

  • Scrivi quì u to missaghju è mandatelu